عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1401
بازدید : 174
نویسنده : mozhgan

لمینت دندان بازه­های قیمتی متفاوتی دارد؛ برای کاهش هزینه­ لمینت دندان، ابتدا باید به خوبی با لمینت آشنا شده و سپس به دنبال راهکارهای صرفه­جویی در هزینه­ باشید. با متخصص ارتودنسی ارتودکتر همراه باشید.

لمینت دندان چیست؟

امروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی دندان­ها توجه دارند و بسیاری از افراد دوست دارند دندان­های بی­نقص و طرح لبخند زیبایی داشته باشند. از جمله بهترین روش­های داشتن طرح لبخند  زیبا، استفاده از لمینت دندان است. لمینت دندان یکی از خدمات حوزه­ی زیبایی دندانپزشکی و پروتزهای دندانی است. قرارگیری لمینت بر روی دندان، روشی بدون خطر و بدون درد بوده و به شکل روکش بر روی دندان­ها قرار می­ گیرد.

بیشتربخوانید... آیا ارتودنسی درد دارد

هزینه لمینت دندان

یکی از مهم­ترین دغدغه ­های افراد در این نوع درمان، هزینه لمینت دندان است که یکی از پارامترهای مهم در تصمیم­گیری افراد برای داشتن دندان­های خوش فرم و زیبا است. لمینت دندان به روش­های مختلف و با مواد مختلفی قابل انجام است. هزینه درمان در هر روش، بسته به نوع روش، کیفیت مواد استفاده شده و مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل پروسه درمان، متفاوت خواهد بود. اگر برای زیبایی دندان­های خود، لمینت را انتخاب کرده­اید و می­­خواهید از هزینه لمینت دندان، اطلاع داشته باشید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. در این نوشته، هزینه هر کدام از روش­های لمینت را با هم بررسی خواهیم کرد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی یا کامپوزیت

پارامترهای تأثیرگذار در قیمت لمینت دندان

  • نوع لمینت استفاده شده
  • جایگیری دندان‌ها
  • تعداد دندانها

انواع لمینت دندان

  • لمینت سرامیکی
  • لمینت کامپوزیت (کامپوزیت ونیر)

تفاوت قیمت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی

چنانچه پزشک متخصص شما، لمینت سرامیکی را به شما پیشنهاد داده، باید بدانید که هزینه لمینت سرامیکی به مراتب بالاتر از هزینه لمینت به روش کامپوزیت ونیر است.

هزینه های لمینت سرامیکی دندان عبارت است از:

  • هزینه مواد سرامیکی استفاده شده
  • دستمزد لابراتوار
  • دستمزد دندانپزشک

هزینه های لمینت دندان مشمول خدمات بیمه میشود؟

اگر به فکر کمک گرفتن از بیمه هستید، باید بدانید که تقریباً هیچ کدام از بیمه ها هزینه­ خدمات لمینت دندان را به عهده نمی­گیرند؛ چرا که لمینت جز خدمات زیبایی است. اما ممکن است طبق شرایطی و با نظر پزشک، چنانچه لمینت شما در راستای سلامت و بهداشت دندان شناسایی شود، درصدی از هزینه­ها توسط بیمه پوشش داده شود.

منبع: ارتودر

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com